Een lange rit van Bracewell naar Clearwater

5 augustus 2012 - Williams Lake, Canada

Zondag 5 augustus 2012

Na het ontbijt namen we afscheid van de familie Bracewell. Wat was deze ervaring bijzonder, iedereen is het er over eens dat deze twee dagen ons het langste bij zal blijven. Oma Bracewell beloofd ons een kerstkaart te sturen, dat is voor haar een gewoonte. Van de pure natuur terug naar de geciviliseerde wereld. Gelukkig hebben we de hele dag om bij te komen. We verlaten de lodge om 11 uur, klaar voor de 57km onverharde weg (die ook door de familie wordt onderhouden!!), hier doen we een dik uur over. Eenmaal op de verharde weg, geen kip te zien. 220 km naar Williams Lake de eerste plaats waar de familie Bracewell hun inkopen kan doen! Kun je je het voorstellen, 277km rijden om je boodschappen te doen??? We waren in Williams Lake om 14.30 uur, daar zijn we zeer efficiënt geweest! Eerst de tank vol met benzine gegooid, een laundry opgezocht, de vuile was in de machines gegooid, stopwatch gezet op 30 minuten, door naar de supermarkt, boodschappen gedaan voor de kampeertocht, voor ieder  een broodje gekocht, koffie en sap erbij, in 70 minuten hadden we schoone was, een volle tank en buik en reden we naar Clearwater waar we om 19.00 uur aan kwamen. Frank, Ragnhild, Ingrid en Mats stonden ons op te wachten! Samen gegeten en bijgeklestst en naar bed om de volgende ochtend om 7.00 uur op te staan voor een dag voor activiteiten!

Onderweg nog steeds geen beer gezien, misschien moeten we in Calgary naar de zoo om een Canadeese beer op de foto te krijgen???

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl